tiberias - Reisverslag uit Tiberias, Israel van emiel Ravesteijn - WaarBenJij.nu tiberias - Reisverslag uit Tiberias, Israel van emiel Ravesteijn - WaarBenJij.nu

tiberias

Door: windy

Blijf op de hoogte en volg emiel

10 April 2014 | Israel, Tiberias

Het was weer een lange dag. We zijn uit betlehem vertrokken om naar tiberias te gaan in het noorden. We zijn langs de kust gereden van de Middellandse zee. Waar koning herodus een paleis had gebouwd aan zee met een zoet water zwembad er in. Heel erg decadent. Hier kwamen later de Romeinen en daarna weer de kruisvaaders die op weg waren naar Jeruzalem. Hier is nog heel veel in tact gebleven mooi om te zien. Hierna naar de drussen geweest voor een heerlijke lunch en daarna naar de plaats waar amagendo is geweest altijd oorlog. Nu zijn we in tiberias en gaan morgen naar nazaret en het meer van Galilea waar Jezus de vissers aan de andere kant van de boot liet vissen waar ze wel beet hadden. Misschien gaat het lukken om naar de grens van Syrië te gaan voor wat foto,s .